מדיניות משלוחים

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג).
הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.

שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם – בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.

אספקת מוצרים על ידי חלוקת משלוחים הנה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ”ב).
לא נהיה אחראים לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתנו.
במקרים מסוימים, עפ”י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוח לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם עמו מראש.
אנו נספק כל מוצר שנרכש לכתובת שהוקלדה בזמן הרכישה. אנו מתחייבים לספק את המוצרים שנרכשו בתנאי שאושר התשלום בכרטיס האשראי כמפורט לעיל ולהלן.

אופן ומועדי אספקת המוצרים

  • עם הגעת החבילה לנקודת האיסוף נשלחת ללקוח הודעת SMS. במידה והחבילה לא תילקח בזמן על אף הודעות SMS. שנשלחות למספר הטלפון שהשאיר הלקוח בביצוע ההזמנה, היא תוחזר לחנות וייתכן והלקוח יחוייב בעלות משלוח נוסף ע״פ שיקול דעתנו הבלעדי.
  • משלוחים ישולמו לפי סך ההזמנה הכולל ובהתאם לצורת השילוח המתבקשת. עלויות המשלוחים בהתאם למפורט בעמוד המוצר שנרכש ביום ההזמנה.
  • משלוח המוצרים ייתבצע עד 3 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה. זמן האספקה המובטח עומד בכ-30 ימי עסקים והינו מיום ביצוע התשלום בפועל, כאשר יום עבודה כולל את ימים א‘-ה‘, לא כולל חגים ומועדים. המוכר עושה כל שביכולתו בכדי לזרז את זמן האספקה. בד”כ המוצרים יגיעו ללקוח תוך כ- 2-3 שבועות במשלוח רגיל בתלות בגורם המשלח.
  • על אף האמור לעיל, הלקוח לא יוכל לדרוש פיצוי במקרה של עיכוב בהגעת המוצר מסיבה שתלויה בדואר ישראל. המוכר יעשה כל שביכולתו על מנת לזרז ולאתר את המוצר עבור הלקוח. באם יחלפו 30 ימי עבודה והלקוח טרם יקבל את המוצר תהיה זכותו לבטל את הרכישה מבלי לשלם דמי ביטול, או לבקש משלוח מחודש של המוצר ללא עלות משלוח נוספת.
  • המוכר שומר לעצמו את הזכות שלא לספק מוצר מסוים, במידה שהמוצר אזל במלאי או שחלה טעות במחיר/במפרט. במקרה כזה הלקוח יקבל הודעה על ביטול העסקה תוך 24 שעות מביצועה ויזוכה תוך 24 שעות מקליטתה, באם חויב.

סל קניות

close
שליח אקספרס חינם בהזמנת 2+ מוצרים